Alla inlägg under maj 2009

Av Team - 31 maj 2009 00:00

Lotta och Kirack och 185 poäng och ett 1:a pris i Lkl 2 på Vallentuna BK.

Lottie och Vasco och 173 poäng och ett 1:a pris i Lkl 2 på Vallentuna BK.

Kent och Dendu fick pris för att vara det charmigaste ekipaget.

Bättre Lycka nästa gång önskas

Kent med Dendu och Lottie med Atle.

Av Team - 4 maj 2009 23:58

Nu är våren faktiskt här och Ni som legat i vinteride måste vakna nu och komma och träna med oss andra! :-))

Det var länge sedan några rader skrevs på denna blogg och den trenden måste brytas. Nu får vi alla vakna till liv och damma av våra hundar och träningskläder. Ska vi komma någonstans så är det hög tid att börja nu!


Medan jag ändå är här och skriver lite så tänkte jag passa på att säga GRATTIS till Er som faktiskt tävlar och arbetar med Era hundar. Det var en väldigt bra helg för Tina bland annat. Jag vill inte glömma någon så jag säger GRATTIS till Er alla.

Jag är en av dem som inte är speciellt aktiv med egen hund men det är hög tid för vet Ni att mina hundar är 5 år och snart 3 och vi har inte kommit någonstans alls.


Jag har äntligen fått ett hus på tomten som vi håller på att bygga invändigt på vilket jag tycker är väldigt roligt och har i tankevärlden redan flyttat in. Aldrig att jag förstog hur mycket det egentligen är att göra innan man faktiskt kan bo i ett hus. Men som sagt s_ _t kul är det.

Nu ska jag sova men jag hoppas vi syns snart på någon appellplan för att träna, tipsa, skratta, fika med varandra.

Kramar på Er alla och ta hand om Er! Lottie

Ovido - Quiz & Flashcards